7+4 haftalık gebeyim. Cmv ıgM 2,5 çıktı. Bu ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde Cmv Igm negatif IGg pozitifti. Yani hastalığı 2021den önce geçirmişim. Ancak şuan da ıgM pozitif 2,5 çıkmış ıgG ye bakmamış doktor. Çok endişeliyim doktorumla pazartesi görüşeceğim. Başına gelen var mı? Avidite testim de kaç olmalı? Bebeğimi etkiler mi?