kelebek12345 Kzlar bugün adet günüm. Bu hafta yasadıgım belirtiler su gibi birden akıntım gelmesi. Camarıımın hatta pijamama kadar ıslandıgını gördm farknda degldm ama. Snra idrarm köpükleniyordu asırı. Adetime 3 gün kala lekelenme basladı acık pembe renkde. Kasık agrılarım ara ara baslıyordu adet bekliyordm ama olmadm. Dün test yapdm cıkmadı üzüldm bakmadm hc teste 2 saat snra geldm iknci czgi hayal gibi duruyordu. Snra tekrar aradan uzun bir süre gecdkden snra bakdm test dalgalanmsdı. Bugnde adet günüm olmadm normalde cok düzenlidir. Lütfen dua edin bana hamilelerin ve annelerin duası kabul olur
Aysebkr1258 kelebek12345 canım öncelikle inşallah hamilesindir inşallah lekelenmektesin yerleşme lekelenmesidir bi kaç gün daha bekle eğer adet olmazsan o zaman test yap ben bir hafta sonra test yapmıştım
Ysn kelebek12345 bugün sabah ilk idrarla yapsaydin keşke cnm ins hamilesindir ve sorunsuz kucağına alırsın
Kanarya kelebek12345 inşallah hamilesindir🙏 Allah isteyen herkesr nasip etsin. İdrar testi değildi, kan testi yaptırırsan daha net sonuç alırsın :) Ben adetime 2gün kala kanda öğrenmiştim👍
Muhammedamine kelebek12345 canım o test te çıkan ilk 10 dk daki sonuç önmli sen saatler diyorsun . Gidip bi kan vermen gerekiyor
ShemsTural Erken ogrenmekde bosuna stres yaptiriyor bence adetini bekle bi kac gun gecsin sonra test yap. Dooktorada bi hafta soonra gidersin. İnsallah hamilesindir ❤️
Tubaa10 kelebek12345 inşallah hamilesindir Allah sana da isteyen herkese de nasip etsin bu duyguyu. Bende adet gecikmemin dördüncü günüydü testi yaptığımda çok netti. Bi kaç gün daha bekle bence
Aysnr08 kelebek12345 adetime 1 hafta kala erken test yaltim erken gebelik testi 39 liraya almistim cift cikti sonra acile gidip gebelik testi yaptirdim 4 haftalik cikti ikk belirtim kasigimin orta kisminda yanma vardi 2 kere gozum karardi