Esenturgay Bugün doktora göründüm 2900 gram dedi acaba nasıl ? Geçen hafta 2700 dü 10 günde 200 gram almış az mı cook mu normal mi karar veremedim
Nisanannesi34 Esenturgay Canım bu bence genetik bir şey , zayıf olması sağlıksız olduğu ya da kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmez.. doğduktan sonra sütünle beslenicek zaten . O yüzden diğer bebeklerle kıyas yapmamalısın
Patatesanne 37+6 da 2750ydik. Düşük kilosu fakat suyu ve hareketleri güzel olduğu sürece sıkıntı yok zayıf bebiş olur dedi doktorumuz. 😍
Esenturgay Patatesanne ayyy zayıf diye cook üzülüyorum oysa beslenmeme dikkat ediyorum 2 hafta önce bir hafta ileri demişti doktorum cok üzüldüm şimdi
Herseyguzelolsun7 Maşallah 34+1’de 3228 çıktı dün, problem yok dedi doktor. Kimi iri kimi minyon oluyor sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil
Sukran63 Esenturgay 37 de gittim 2600 olmustu kilosu normal dedi doktorum zaten ben ve esimde yapili insanlar değiliz ama suyum fazlaymis birşey olurmu dedim yok dedi ama çok kafama takıldı su fazlalığı
Sukran63 Esenturgay inşallah ya vallahi dundendir hep düşünüyorum çok taktım kafaya karpuz ve sekerli seyler yemeyi biraktim su icmeye korkar oldum:(
Esenturgay Sukran63 hayır canım o hatayı yapma sakın bebek için su içmek o kadar önemli ki bizim tanıdık su içmedi çocuk böbrek hastası doğdu ben korkudan günde en az 2 litre içiyorum en en az
Sukran63 Esenturgay evet canım biliyorum o yüzden en az 8 bardak içiyorum cay süt hariç bakalım hayırlısı:)
Fatmisko Esenturgay canım bende p haftada doğum yaptım doktor doğumdan hemen önce ultrasona almıştı 2900 minyon bebek dedi 47 cm falan dedi akşamına doğuma girdim 3500 51 cm doğdu oğlum çokta doğru olmuyo ultrasonlar