Elf69 Kızlar 21 haftalık olduk bebeğimin hareketi yok denecek kadar az aslında gün içinde 4 5 kere hissederdim bugün hiç yok normal mi
Patatesanne Henüz çok küçük uzun zaman uyuyorlar o dönemde. Ara ara hissetmen yeterli günde 10 hareket mesela. Zaten küçük olduğu için hissetmende zor oluyor o dönem ayaktayken hiç hisaedilmiyor. Korkma 🤗
Patatesanne Elf69 zaman geçtikçe daha çok hissedersin. Minicik daha gücü ne ki ☺️☺️ Zamanla inanki artıyor ve daha rahat oluyorsun. Çikolata yiyebilirsin mesela benim bebiş kayısıya bayılıyor 😂😂 birde bol bol su içmek lazım oda hareket destekliyor