Aksa_korkmaz 38+5im bende de çatı ağrısı oluyor, kasılmalar oluyor, bebeğin hareketlerini çokk aşağıda hissediyorum. Sanki eli kolu alttan çıkacakmış gibi ama doktorum hepsinin normal olduğunu söylüyor. Artık sona geldik. Sancılar düzenli olursa mutlaka gel dedi bana , onun dışında düzensiz sancılar için normal olduğunu söyledi.