Agg0207 Dileek22 gerekli bence yemek yerken siz yada bir iş yaparken içinde azda olsa duruyor oyalaniyo
mnli Dileek22 bebek arabasının ilk 6 ay için olan üst kısmı var ya ona da anakucağı deniyor sanırım ben onu kullanmıştım evin içinde ekstra almadım zaten sallamaya karşıyız o yüzden bize gerek olmadı
Gmzdgy Dileek22 Ben aldımm işime yarıcagınıda düşünüyorum. Yemek yaparken iş yaparken tontişimi koyucamm tabii durursa 🤭
Nisanannesi34 Bence şart, bebek sürekli yatar pozisyonda mı kalıcak oyun oynarken, kitap okurken , mutfakta işlerinizi hallederken hatta kahvaltı ederken bile ana kucağına koyarsınız.. büyük rahatlık
Dileek22 Şu ev tipi olan modeller varmış sallanabilen ve sabit durabilen gibi kullanışlı olur mu diye fikir almak istedim kullanan var mı
Merve171214 Dileek22 ilk bebeğime elektrikli almıştım çok rahat ettim uzunca bir süre kullandım sonra sattım şimdi ikinciye hamileyim yine elektrikli tercih edeceğim gerçekten rahatlık