Twinmomtobe yaa 😍 bende bi beşik beğendim odamda çok yer olmadığı için ufak bişe alıcam bir de zaten uzun süre kullanılmıyor beşikler o kadar para vermeyi düşünmüyorum büyüyünce abisinden kalma park yatak var ona geçer diye düşündüm kadın sadece 3-4 kere kullanmış yepyeni duruyor inşallah bende memnun kalırım canım çok sağol bilgi için