themomofminny ebeler hemşireler çok ilgili bende iki kişi refakatçi kaldı annemle eşim kimse bir şey demiyor saat farketmezsizin ziyaretçi geliyordu gece yarısıda giren oluyordu yani ameliyathanenin kapısından ayrılıyorsunuz sezeryan ise , önce bebek çıkıyor sadece babayıda alıyorlar giydirirken aşıalrını vururken sonra odaya geçiriyorlar bebeği annede işi bitince direk odaya geliyor normal doğumsa zaten eşi kabul ediyorlar doğumhaneye , anne odaya gelir gelmez herkesi çıkartıyorlar anneyi giydiriyorlar bebeği emzirtiyorlar hemen