Kızlar merhaba ilk gebeliğim 31+5im bugün kontrolüm vardı. Bebeğin gelişiminde hiç bir problem yokmuş kilosu boyu herşeyi haftasıyla uyumluymuş. Çok şükür.. Sadece suyu birazcık azmış ve benim tansiyonum biraz yüksek çıktı. Kan ve idrar tahlilim temiz, gebelik zehirlenmesi
yokmuş. Doktorum evde sabah öğlen ve akşam olucak şekilde tansiyon takibi yapmamı istedi 3 gün takip sonrası sonuçlarını bana gönder dedi ama ben kendisine aç karınla mı tok karınla mı ya da hangi saatte nasıl takip gerektiğini soramadım. Bilen beni de bilgilendirebilir miii?? ((Bu arada sıvı azlığını düzeltebilmek için ve tansiyonumu normal hale getirmek için nasıl bir yol izlemeliyim))