ayse0943 Kızlar 37+2 gebeyim bugün nişanım geldi ama bi miktar pıhtı da mevcuttu hemen doktoruma yazdım bu durumdan sonra doğum ne kadar sürede gerçekleşir nişan hakkında bilgisi olan bakabilir mi biraz korktum kasılmam henüz yok
Zeynepturkman ayse0943 benim 33 de gelmişti 35 e kadar durdu sonra sezeryana girmek zorunda kaldm.hafta iyi belli olmaz suyunu takip et ama muhakkak muane ol açılmana baktır
ayse0943 Zeynepturkman dün hastaneye gittim açılmam var ama hiç kasılma yok sadece günde 3-4defa aşagıdan bebek baskı yapıyor gibi oluyordu bugün hiç bişey hissetmeden lavaboya bi gittim nişanım gelmiş
Zeynepturkman ayse0943 benimde kasılmam sancım hiç olmadı doktora nişanım geldi diye yaZmıstım resim istedi hadtaneye çağırdı nstye bagladı sancım çıktı ama bende agrı sancı hissi yoktu haftam az olunca iğne ilaç 10gün bekledi sonra acil sezeryan oldm muhtemelen sizide çağırabilir tekrar