Merhaba arkadaşlar söyle bi durumum var 36. Haftamda kontrole gittim bebeğim 3200 göründü gelişimi iki hafta önden gidiyormuş doğuma kadar 4 ü bulur dedi doktor. Devlet hastaneleri 4 kilo ve üzeri bebeklere sezeryan yapiyomu çünkü özelde çok pahalı normal doğuma girip he kendimi hem.bebegimi sıkıntıya sokmakta istemiyorum . Doğum kanalında takılma ve omzunda zedelenme kırılma ihtimali oluyomus bilgis olanlar yardımcı olabilirim.