D67 riskli gebelik geçiriyorsan hareketsizlik de yapıyor kan dolaşımı vsden bende 3-4 ay yatarak geçirdim biliyorum hele demir ilacı da alıyorsan normaldir aç karna magnezyum alabilirsin iyi gelir bende yattığım zaman kahvaltı öncesi magnezyumu (magositi kullanıyorum ve çok memnunum) aç karna içiyordum iyi geliyor hala daha onu kullanıyorum kasılma ve ağrıyı da rahatıyor