Erbasc aynı bende öyle oldum açılmam ve kısalık varmış kontrole gittiğimde belli oldu 3 sancım varmış ama benim asla haberim yoktu 3 hafta erteleyebildik 34te doğum yaptım biri 2020 biri 2145 doğdu 23 gün kuvözde kaldılar ahh teyzesii bir gör şimdi 4 ay 24 günlükler kocaman oldular artık dişleri kaşınıyor yahuu 🎉 hiiç korkma onlar o kadar güçlüler ki kuzum. Sağlığı yerinde olsun kuvözde kendisini toparlasın biraz, bu süreçte sende iyice iyileş dinlen kavuştay geldi mi enerjin full olsun ❤️ el kadarlardı şimdi taşırken yorulur oldum çok çabuk büyüyor hiç küçük minik diye üzülme 🌸❤️ stres yapıp üzülme ki sütün gelsin, yetmediği noktada mama takviyesi yapılıyor ona da hiç takılma geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor güneşli günler yakın 🌸🌸