Gercekgulbahar Ablamın ikizleri var onlarla birlikte uzun yola gitmiştik,uyudukları sürede sorun olmuyorda zaten kısa süreli uyuyup uyanıyorlardı,her saat bası durup arabadan indirip biraz hava aldırıyorduk surekli aynı pozisyonda durmasınlar diye ama zaten genelde agliyorlardı mecbur indirip sakinlestirip geri biniyorduk o yol hiccccc bitmemisti perişan olmuslardı biz acikcasi pisman olmustuk bebislere o eziyeti cektirdik diye