Yorgunanneee21 Nurdan_abak Açık pembe ve kahverengi normal yerleşme kanaması kırmızı olursa bir sorun var demekmiş. İçinize sinmiyor bir doktora gidin isterseniz
Nurdan_abak Yorgunanneee21 doktorumla görüştüm bı sıkıntı yokmuş ara ara lekelenme gelir dedi normal ama sürekli gelirse aşırı kanaman olrsa gel dedi dün biraz lekelenme geldi şuan yok
newmomm_ Nurdan_abak yerleşme kanaması bildiğim sürekli gelmez düşük tehtidiniz olabilir tavsiyem acil doktora gitmeniz progestan yazabilir başıma geldiği için uyarmak istedim sizi kendiniz bilirsiniz tabi 3 temmuz geç olabilir.
Nurdan_abak newmomm_ tesekkr edrim bilgilendirdiginiz için doktorumla iletişime geçtim bı sıkıntımız yok ara ara bu aylarda geleblrmis her kadında bir olmuyomus benimkide lekelenme geldi buqn yok ☺️
Aysecbn45 3premsesinannesi kalp atışı 8.hafta da bile duyan var canım inşallah sende duyarsın gittiğin zaman bebeğin gelişir içini ferah tut canım