Nisanyagmurum 9 haftalık hamileyim 5. Haftadan beri progestan kullanıyorum 2 gündür sarı akinti geliyor doktorda izne çıkti korkuyorum bişi olur diye normalmi acaba
Nesslis Nisanyagmurum normal canım bende kullanıyorum aynısını yaşadım korkma ben agız yoluna geçtim ordan alıyorum
Meiss Nisanyagmurum şuan tam rengini hatırlamasamda ilacı biraktım cunku progestan kullandıgım donemde benimde surekli oluyordu hatta ilacı verirken uyarmıştı kullandigin sure boyunca akinti olacak ilac kaynaklı korkma diye,fitilin fazlası akintıyla gittigini soylemisti.
melikemre20 Merhaba hala oluyor mu bi sıkıntı yaşadınız mı acaba hamileliğin ilk ayından beri progestan fitil kullanıyorum bazen su gibi bazende sarı akıntı geliyor 2 kaybım var korkutuyor siz bi sıkıntı yaşadınız mı acaba