Merhaba arkadaşlar dün detaylı ultrasonum vardı suyum biraz fazla çıktı doktor gizli şekerden şüphelendi aynı zamanda bebeğin bağırsağında parlama olduğu ama çok önemli bir şey olmadığını genellikle kendiliğinden düzeldiğini söyledi fakat internetten baktığımda çok korkunç şeyler yazdığını gördüm lütfen başına gelen varsa yazabilir mi detaylı ultrasonda bunlar dışında herşey gayet normal gözüküyor