Merhabalar güzel anne adayları ben 9+3 haftalık gebeyim ilk bebeğimi 14 haftalıkken düşük sonucu kaybettim şimdi tekrar gebeyim fakat rahim ağzı kısalığım var şu 1 haftadır vajinamda bıçak saplanması tarzı ağrım var idrarda koku var lekelenmem oldu doktor bebekte veya kesede sorun yok dedi idrar kültürü temiz dendi ama lekelenme ve ağrı hala var böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda ?