Kızlar benim özeldeki doktorum bana demir ilacı -balık yağı- d3 vitamini yazdı uzun süredir onu kullanıyodum bugün başka bi doktora gittin o da başık yağını tavsiye etmiyorum decavit kullan dedi kan istedi b12 cokk fazla düşmüş balık yağını bırakıp decavite mi geçsem kararsızım her iki doktorda aksini söyledi sizler ne kullanıyorsunuz