Ao526- Elif2424 Tuz tüketimini azaltın birde bol su tüketin. YouTube da gebeler için ödem azaltıcı egzersizler var el ve ayak için onları düzenli yapmaya çalışın🙏🏻❤️
Bezgii Haftadan bildiriyorum sıcaklarla birlitle sürekli ama.surekli sisim geçmiyor geçmiyor. Çok ayakta durma ayağını yükseğe uzatmaya çalış, bol su iç..hoş ben de yapıyorum bunları ama ne fayda 😅
Seda-06 21.haftadayım ve nerdeyse 19 haftadan beri şişim ayaklarım aşırı şiş doktora sordum tuzu azalt dedi sadece ve ayağını yukarı uzat dedi. Soğuk suyun da faydası oluyo.
Babyakca2891 Elif2424 peki gittiniz mi kardiyolojiye falan benimde sadece sol ayağım şiş kalp damar varis var ama çok küçük bi ortopediye görün dedi ona gittim bu olabilir dedi ama sol ayağım şiş 21+3üm protein kaçağı yok şimdi kardiyolojiye gidicem korkuyorum artık ya