Kaderyksl ben max kilomda hamile kaldim. cok kontrolly gitmem gerekti. 31+3te 5kg aldim, doguma girdim. pek disardan yemek yemedim. gunde 2,5lt suyun altina dusmedim. kizartma vs neredeyse hic yemedim. ekmek sadece kahvaltida max 2 dilim yedim. tatli neredeyse hic yemedim. haftada 2 kere sekersiz dondurma yedim, steviali. dogum yapali 1 hafta oldu -6dayim su an. umarim daha da verecegim daha odemlerim gecmedi.