anapanda12 Beyzaslannn 2. Serklajım ilkinde uçakla Trabzon’dan İzmir’e gidip döndüm araba yolculuğu da şahsi arabamla 3 saatlik yaptım bi problem yaşamadım
Zelihaa1409 Beyzaslannn Benim doktorum iki saatlik yola ble izin vermyo detaylı ultrasona gircem bulunduğum şehirde perinatoloji yok mecbr gtcem bikerelik,uzun yol bence hc iyi olmaz riske atmis olunur.Kaç haftaliksn
1melekannesi3858 Roses44 hım bende annemlere gidecektim de gidiş geliş 4 saat ama biz gitmeyecez ne olur ne olmaz diye
Roses44 1melekannesi3858 Riske atma derim ama sen biilrsin ben hastaneye gidiyorum 1 saat gidiş 1 saat geliş mahvoluyorum
1melekannesi3858 Roses44 kız böyle denilince ben şaşırıyorum ben çok çok iyiyim Allaha şükür ama yinede gitmeyecem
1melekannesi3858 Roses44 kız havalar ile başımız belada ne kadar sıklıkla duş alıyorsun ya ben daha dün değil ondan önceki gün aldım bugün de alsam mı.ya
Beyzaslannn 1melekannesi3858 evet bende çok şaşırıyorum yola çıkmadan doktora sordum risk görmüyorum uzanarak gidebilirsin dedi 7 saat sürdü yok ayaklarımı uzattım hiç ağrım olmadı çok şükür
1melekannesi3858 Beyzaslannn benimkide ben anneme gidecem bayramda dedim git annenn duasını al da gel dedi ama ben gitmeyecem ne olur ne olmaz
Roses44 Beyzaslannn Doğrudur canım benim kısalma devam ettiği için belki o şekildedir.Sende bir risk yoktur.
Beyzaslannn 1melekannesi3858 piskolojik açıdan da iyi geldi bana evde durunca insan kendini dinliyo ay suram mı ağrıdı acaba bişey oldu mu dikişler iyi mi 1 hafta kafa dinleyeceğim burda
Adnuf59 Benim hiç bir sıkıntım yok ikiz gebelik ama o yüzden bayram gezmelerini unut dedi doktor her zaman risk vardır yolculuklarda dedi.
Beyzaslannn Adnuf59 ikizler genelde daha riskli oluyor ama içini ferah tut insallah sağ sağlim alırsın kucağına💞
1melekannesi3858 Beyzaslannn aynen dikiş var diye kısalmayacak sanma yani o arkadaşın gibi kaç kişinin dikişe rağmen kisalmasi olmuş
Roses44 Beyzaslannn Evet canım malesef şuan 19 mm o kadar çok aşağıda hissediyorum ki hoca dedi bebek büyüdükçe dahada kısalacak 4 gün önce gittim şuan baskı yok dedi bayramdan sonra bir sonraki randevum inşallah şöyle 4 hafta daha götürür beni
1melekannesi3858 Beyzaslannn kız orası öyle ama ne olur ne olmaz canım risk atmaya hiç gerek yok valla benim annemlere gidecektik oraya bile gitmeyecem