Sinemm123 Selam herkese, 30 haftalık hamileyim 1 aydır falan uyurken sürekli inleme sesi çıkartıyormuşum sırt üstü yatarken oluyormuş eşimde sürekli yan çeviriyormuş susuyormuşum. Daha önce yaşayan oldu mu acaba?
Mutlulukkk Sinemm123 bence yorgunluktan olabilir. Bazen ben uyku ile uyaniklik arasindayken inledigimi farkediyorumm. Bilincsizce yapiyorum braz ayilinca susuyorum. Sizinde oyle olabilir
Birprensesveikizannesi Sinemm123 30 haftalık gebelikte zaten sırt üstü yatmamanız gerek doktorunuz söylemiş olmalı 🤔
Sinemm123 Masalada yok hayır ama her gece uyurken yada koltukta iki dk sızmışken bile inler gibi sürekli ses çıkarıyormuşum. Eşim sürekli söylüyordu inanmıyordum gece ses kaydı almış anca öyle inandım😄
Youngmotherr Sinemm123 bende de oluyor soluma dönerken ıh ıh ıh diye dönüyorum eşim de taklidimi yapıyor 🤣 göbeğimden nefes alamıyorum dönemiyorum napiyim 🤣
Sinemm123 Youngmotherr 😂benimkide dalga geçiyor valla. Normal herhalde bu durum inşallah bebek doğduktan sonra geçer
babyasyanil Ay bendede oluyordu kramp falan girince sanırımvkdkcdo eşim dalga geçiyordu doğurunca geçiyo korkma
Sinemm123 Ygmrcylin bebek baskı mı yapıyor acaba bende anlamadım benimde tahmini 27 haftalıkken başladı
Feyzaclk Birprensesveikizannesi Ben 36 haftalığım sırt üstü yatıyorum hala. Ama öyle saatlerce değil bir saat falan. Uyurken nasıl rahatsam o şekilde uyuyorum bi zararını görmedim. Doktorum da böyle bişeyden bahsetmedi hiç
Sinemm123 Birprensesveikizannesi sürekli sırt üstü yatmıyorum biliyorum tabi sola veya sağa doğru yatılıyor ama uyku halindeyken bilinçsiz sırt üstü yatabiliyorum o sırada inleme sesi oluyor sağa veya sola dönünce geçiyor
Uselemekndz Sinemm123 ben anneme gitmiştim uykumda ben de inlerken annem duymuş sabah bana sormuştu senin gece bir yerin mi ağrıyor diye yok dedim inliyorsun dedi eşime sordum ben inliyor muydum duydun mu diye yok dedi daha sonra annemdeyken gece hep inledim bazen ama hiçbirşeyim de yoktu. Bende anlamadım neden olduğunu
Sinemm123 Uselemekndz bakalım doğumdan sonra yine aynı şey olacak mı. Çünkü hiç yoktu böylw bir şey yeni başladı bebek baskı yapıyor diye düşünüyorum