babyface_ ağlama güzelim dua et 30 haftadan beri bebeğimin suyu az bende senin gibi ağlama krizine girdim sürekli şuan 37 haftalık oldum o günden sonra bebeğime hergun 1 Yasin’i şerif okuyorum hergun rabime şükürler olsun bir sıkıntı çıkmadı dua ediyorum hatta Bitane doktor beni doğumhaneye yoladı birkere 34 haftalıktım yatış versinler yoksa bebek karnında ölebilir dedi doğumhande bir mucize mi oldu artık oradaki doktor bana dedi bebeğin suyu iyi gözüküyor beni eve yoladı be 37 oldum onun İçin korkma derdi veren dermanıda veriyor havuç suyu tüket o sıvıyı fazlalaştıeıyor