Bucuruk85 Kızlar 17 haftalığım iki gündür dudaklarım feci yarıldı içinin kurmızısı görünüyor neden öyle oluyoki normalmi sizce
Azrasare Bucuruk85 canım havalar soğudu kuruluk normal daha fazla su iç ve dudaklarını sürekli nemlendir . Hamilelikte daha fazla kuruyoruz maalesef
Muhammedamine Bucuruk85 benimde hep yarıldı b12 eksikliğim çıktı ipne kullanıyorum şu anda baya bi geçti rengim bile kendine geldi
Pszge Bucuruk85 benimde aynı İnan nemlendiriciler kullandım bepantol dudak kremi kullandım nafile niveanın dudak balmını aldım geldim gittim sürdüm duş alırken bile sürüp girdim su deyince bile yanıyodu o derece şimdi düzelmeye başladı
pembebulutlar Bende de aynı durum oldu. Burnum tıkalı olduğu için gece ağzı açık yatıyorum o da dudaklarımın kurulmasına sebep oldu sonra dudağım iyice yarıldı. Nemlendirmeye falan çalıştım ama nemlendiricinin tadı ağzıma gelince kullanamadım sonra nedense iltihap kaptı bir de. Şimdi yeni yeni geçiyor. Biraz araştırdım dudaklarınızı asla tükürükle ıslatmayın daha fazla kurumasına sebep oluyor diyorlar. Ben faydasını gördüm. İnşallah seninki de çabucak geçer☺️
Selintosh Blistex marka nemlendirici alın hatta üzerinde yanlış hatırlamıyorsam sensitive yazıyor biraz naneli hafif yakıyor uyarayım şimdiden ama uçukları bile hemen acısını alıp 1-2 güne kurutuyor.Sürekli onunla nemlendirin dudağınızı. İnşallah bana dua edeceksiniz 😊
Muhammedamine Bucuruk85 sağlık ocağında bakıyolar orda bu testi ver pazartesi salı günü sonuç alıp doktoruna gidersen 2 kere iş yapmamış olursun ben öyle yaptım diplerde çıktı 5 günde bir iğne vuruluyorum