eymenmom07 evet kasık tan iç baldırıma inen bir ağrı yaşadım😬 ek olarak tabiki farklı semptomlarımda vardı. 35 haftayım ama ben yalancı sancı ya da bebek hareketleri sanıyordum 😄 hastaneden bugün taburcu oldum açıkçası. Salı gününden beri hastanede yatıyorum 🙃
Yine de spinal anesteziyle alakalı bir durumsa net bir bilgim yok.