Papatyammm Hanımlar merhaba.5 aylık hamileyim Allah nasip ederse erkek bebek bekliyoruz.Ama çok düşünmemize rağmen henüz bir isime ısınamadık.Eşim iki isimi sevmiyor çok fazla modern isimlere de açık değil.Ben de çok eski isim istemiyorum.Yani biraz zor durumdayım.Yardımlarınızı bekliyorum.
SevgiTkn Papatyammm Bizimde oğlumuz olacak babası efkan koymak istiyor. Bizde o isimde karar verdik. Çok yeni bir isim değil ama bizim babamız da yeni modern isimleri sevmiyor
Eylul_lll Papatyammm ilk ogluma poyraz ismini koydu babasi nisanda nasipse 2 oglum geliyor Yağız koydum bile❤
behrem hamza, talha, bera, ali, ömer, bilal, burak, esat... klasik ama hiç de eskimeyen isimler ben severim hepsini
Kubracls Biz Ediz Alp koyucaz ama aklımdaki isimler göktuğ Gökalp ege özellikle Devrim Di ama eşim istemedi 😐
mom02636 Papatyammm ilk oğlumun adı Çınar Berat ikinciyi bekliyoruz erkek olursa Toprak Ege düşünüyorduk bu bir iki gündür Toprak Miraç arasında gel git yasıyoruz bakalım kendimizi erkeğe odakladık topluca erkek hissediyoruz kız olursa düşünemedik henüz 😂