Hernasipvaktineesirdir Arkadaslar doğum rapor parasından yararlanmak için 32. Haftada çalışamaz raporu aldım. Doğum yaptıktan sonra doğum sonrası için doktorun 8 hafta daha rapor vermesimi gerekiyor sizler raporlarınızı nasıl aldınız.
Gulirmak Hernasipvaktineesirdir doğumdan sonra hastaneden çıkmadan önce doktorun asistanına söyleyın o düzenleyip size verecektir