-aysegul- moralini yüksek tut hiç bişey olmaz Allahın izniyle.progestanda vermiş düzenli kullan aksatma hic. Kendine cok dikkat et mumkun oldugunca dinlen bisey yapma. Benimde 8. haftada ayni oldu progestan fitile baslatmıştı 20.haftaya kadar fitile devam edildi sonra kesildi simdi 26 haftalık cok sukur bir sorun olmadı seninde insallah guzel gidecek,kendini uzup bebiside etkileme guzel dusun hep