semaa_ Kızlar 36+3 haftalık hamileyim ellerim sürekli kendi kendine uyuşuyor mesela bişey tutarken birden sanki güç kaybı oluyo elektrik çarpması gibi bir şey oluyor anlamıyorum böyle bişey yaşayan var mı önemli bir şey mi acaba
000 semaa_ 22.haftadayım 20.haftada olmaya başladı benimde uyuduğum zaman oluyor sabah uyanıyorum ellerim uyuşuk şekilde
Bebegimmmm12345 Ben 4 aydan itibaren yaşıyorum. Şuan 36+2 deyim. Son bir haftadır ellerim parmak uçlarıma kadar uyuşuyor bişey tutamıyorum gece yatamıyorum. Malesef gebelikte olağan şeylerdenmiş
semaa_ Bebegimmmm12345 ya çok kötü bir durum gerçekten bende aynı şekildeyim😞 inşallah biran önce geçer
Bebegimmmm12345 semaa_ evet malesef öyle. Özellikle bu hafta hiç uyuyamıyorum sona yaklaştık gece uykusuz günler başladı. Doğumdan sonra geçiyormuş ama. İnşallah ☺️🙏
Fatmayagiz Haftadan sonra başladı bende de. Uyuşma karıncalanma, elektrik çarpması gibi his, acı… Carpal tünel sendromu tanısı konuldu. Sinirlerle alakalı bir durum. Geçmiyor ne yaparsan yap. Bilekli atel takıyorum yatarken bi nebze işe yarıyor. Yinede operasyonla sinirleri rahatlatmadan geçmeyecek. Ceviz yağı ile masaj duydum birde onu deneyeceğim aslında. İstersen dene belki faydası olur sana da
Bebegimmmm12345 Fatmayagiz beni anlattınız resmen. Aynen öyle umarım operasyona gerek kalmadan doğumdan sonra geçer 🙏
Bezgii Hamilelikte olan bir durum carpal tünel sendromu . El egzersizleri yapabilirsiniz . Doğumdan sonra geçer inşallah.