Kızlar ben 23. Haftaya bugün olarak girdim suyum her zaman normal çıkıyor bebekte de irilik yok düzenli bi doktorum olamadı atandım şehir değiştirdim yine değiştireceğim karışık durumlar tam olarak soramadım her şey yolunda gidip şekeri çıkan var mı ? Birde bulantı kusmam hala devam o yüzden aç kalamıyorum aç kaldığım an çok kötü oluyorum sabah bulantılarım hat safada o içeceği bile içemeyebilirim yardımcı olur musunuz doktorun biri yapalım dedi ama hafta daha küçüktü hani rutin olarak önerdi