minikinsantanesi 8 haftalık gebeyim Kızlar normalde midem bulanıyordu ama çok fazla değildi son 2 gün aşırı derecede midem bulantı istifra ettim ama bugün kalktığımdan beri bulantı yok çok şükür sizlerde de böyle oluyor mu sürekli mi devam ediyor
Sermec27 minikinsantanesi bende 8+2 haftalık hamileyim benim de çok belirtim yok açıkçası 4 haftalıkken bir kez kusmustum bir de 7 haftalıkken bir kez kustum sadece genelde her Sabah ogurtu oluyor onun dışında iyiyim kusmuyorum çok mide bulantısı da yaşamıyorum kaşık ağrısı bel ağrısı da yok çok hafif ara ara gidip gelen göğüs hassasiyeti var o da bazen var bazen yok inşallah bebisler iyidir
minikinsantanesi Sermec27 maşallah inşallah böyle devam eder mide bulantısı çok berbat bişey elden ayaktan düşüyorum halim kalmıyo resmen benimde ilk ağrılarım vardı sonra kesildi şükür dün bebeğimi görmeye gittim doktor çok şükür iyi dedi hem bize hem bebeklerimize sağlıkla kolaylıkla geçsin inşallah 🥰😘
Sermec27 minikinsantanesi ya benim iki kaybım var pek belirti olmayınca biraz tedirgin oluyorum ama inşallah herşey yolundadir iki yaşında da bir oğlum var çok şükür bakalım inşallah sağ salim kucağımıza alırız evlatlarımızı 🥰🤲
minikinsantanesi Sermec27 amin amin inşallah benimde iki kaybım var bende çok korkuyorum sizin gibi güzel düşünelim güzel geçsin inşallah 🙏🏻
Sermec27 minikinsantanesi Amin inşallah rabbim bizlere bağışlar inşallah evlatlarımızı benim kontrolume var daha 3 temmuzda bakalım hayırlı haberler alırız inşallah 🥰🤲