Zsaslan Arkadaşlar merhaba hamileliğimin 27. Haftasındayım stresli bir hafta geçirdim bebeğim göbek deliğinin üstündeyken şu an kasıkta hareket ediyor sürekli ve azaldı hareketleri sizce aşırı aşağıda olması sıkıntılı bir durum olabilirmi
Gulsaharen92 Zsaslan canım çocuk içerde makat pozisyonuna dönmüştür benimde şuan kasıkta hissediyorum doktor ayaklarıyla vurdukça normal dedi
Sak94 Zsaslan merhaba ben 21. Haftadayım ilk hissetmeye başladığımdan beri çoğunlukla kasıkta hissediyorum doktor normal dedi rahat olabilirsin muhtemelen ayakları o kısımda
Zsaslan Gulsaharen92 evet kasıklarıma vuruyor hep peki kalça ağrınız varmı aşırı kalçamda ve arkanayağımda ağrı var yürümem zorlanıyor