yesilkahve Zeynepikranur Yaa ben de ilk hamileliğimde altıncı yedinci aydan sonra çok yaşardım onu, hıçkırıyor diyorlardı ki bence de büyük ihtimalle öyleydi. Birkaç dakika ritmik olarak devam ediyordu ve genelde geceleri uyumadan önce oluyordu 😄
Tanli1993 2gundur gece yatmadan oluyor sabahta ona uyanıyorum ayni yerde pit pit😇 hıçkırık diye biliyorum ben az bi zaman sonra geçiyor 🫠🫠
__mom1 İlk hareketler pıt pıt diye hissediliyor benim 19 haftada öyle başladı 21 haftada elime değen hareketler hissetmeye başladım
Zeynepikranur __mom1 30haftalıgım cnm ben hareketlerını bılıyorum ama bu sefer farklydı böyle her sanıyesınde pıt pıt ettı bayada uzun sürdü
__mom1 Zeynepikranur bence korkulacak bir şey değildir gün geçtikçe yeri daralıyor ufak hareketlerini hissetmişsindir belki
Vaveylaanur Zeynepikranur benimde 17. haftanın içinde ilk gün boyu aynı yerde pıt pıt diye oldu daha sonradanda hep hissettim