Fik Kızlar çikolata fiyatları aldı başını gidiyor gidipte bir 48 adetlik çikolata kutusuna 500 -600 vermek fazla geliyor bana hani gereksiz masraf gibi bende dedim ki eminönüne gitsem beyaz bir kese alayım şeffaf küçük poşet alayım içine pembe ile gri badem şekeri alayım kiloluk çikolatalar var ya isimsiz flan onlardan alıp üsteki Nil yazısını bastırıp kesip yapıştırayım diyorum emin önünde kutu bulursam kutu da alırım içine koyarım çikolatayı keseleri de şirin bir sepete koyarım diyorum nasıl fikir sizce kaynana ile anahtarlık da yaparız yine şeffaf uygun bir poşet alırım arkasına o yazılardan yazarım paketlerim flan nasıl olur 😅
Amineazra Fik bence gayet iyi 🙂 kutu veya hasır sepetlerde olabilir içine doldur veya sepeti yapay güller çiçekler ile süsle :)
aminehumamoms Fik bende trendyoldan şeffaf minik poşet alıcam renkli drajelerden alıcam ismi yazılı baskı yaptırıp üzerine yapıştırıcam metal gri bi kutuda gelenlere dağıtıcam kendim yapmayı çok severim böyle şeyleri
minikinsantanesi Fik iyi fikir tabikide mesela o tülleri felan akıp atacaklar sonuçta naçizane fikrimi belirtmek isterim evde boş güzel kutunuz varsa eğer bu baskılardan yapışkanlı bi şekilde kurtasiyeler çıkartıyolar mabel çikolata kiloyla satılıyor paketli ondan alın üzerine yapıştırın kutuya düzün gelene öyle veya kahve yanına verirsiniz süsleme işinde çalıştım genelde hep böyle alırdık çok uyguna mal olurdu
minikoannesi123 Vallahi bence çok mantıklı. Eminönü’nde mika kutular satılıyor zaten içine de badem şekeri alıp, isimleri yapıştırırsiniz. Ben de kurdelali piramit kutu aldım içine de badem şekerini koydum çok tatlı durdular
Fik Amineazra aynen öyle küçük bir yastık da alırım şu kapı süsü yastık oluyor ya eşimin baskı makinası var örtüsüne baskı yapar yastıkda hazır küçük bir oyuncak alır dikerim üstüne tamamdır 🤭
minikoannesi123 Fik ben instagramda makkase diye bir sayfa var oradan aldım. Değişik kutu çeşitleri mevcut isterseniz bir bakın. Tüm detayları yazıyor zaten icinde
Amineazra Fik aaa ne güzel benim eşimin işi de baskı ile alakalı bende diyeyim kızına yapsın 😄🤭🥰 güzel fikir
Fik minikinsantanesi aaa yapışkanlı da iyi fikir aslında gelmedi hiç aklıma daha kolay da olur tül yerine şeffaf poşete de o yapışkan yazıdan koysam badem şekerleri ne güzel durur poşeti de hasır iple kurdele şeklinde yapsam 🤔 akıl akıldan üstündür derler güzel fikriniz tavsiyeniz için teşekkürler ederim
minikinsantanesi Fik rica ederim çikolataya yapıştırması daha kolay ve zahmetsiz oluyor öyle hatta satan yerlere denk gelirseniz dikkatlice bakın 🤭
Vldn0212 Bende kendim yaptım instagram da başlazertasarım var . Oradan kart bastırdım badem şekeri aldım şeffaf poşet aldım bayram sonunda yapıştıracağım sadece Antalya da yaşıyorum erimesin diye çikolatayı dolaba koydum.