Merhaba kızlar benim 11. Haftamdayken az da olsa kanamam oldu o gece hastanede yattım çok şükür bebeğim iyi kanamadan etkilenmemiş üç doktora göründüm içim rahatlasın diye üçü de aynı şeyi söyledi. Plesantanın üzerinde biraz kan birikmiş o gelmiş akıntı olarak. Kan pıhtılaşma sorunum var çok az da olsa doktorum her ihtimale karşı önlem amaçlı gebeliğimin başından beri oksapar kullanmamı söyledi kullanıyorum. Kanamadan sonra progestan hapı fitil olarak kullanıyorum. 5 günde bir iğnesini de yaptırıyprum. Fakat kanamadan sonra az az da olsa kahverengi lekelenmem geliyor arada. Doktorum normal içerdeki kanama alanında biriken kan lekelenme şeklinde geliyor panik yapma dedi ama benimle aynı durumu yaşayan var mı merak ettim 😟 şu an 14 haftalık hamileyim bu arada çok şükür hiç bir sorunumuz yok 🙏