Sema5844 açıkcası ben çok bir şey yapmadım. Hamileliğimin en başından beri çok rahat bir insandım hamilelik öncesindede öyleydim. Normal günlük hayatıma devam ettim gezdim tozdum eğlendim temizliğimide yaptım hiçbir şeyden kısıtlamadım kendimi pimpirikli biride değilim bu yüzden de çok rahat geçti. Yürüyüş yaptım her gün her gece çıktım dolaştım eğilip kalktım temziliğimi son ana kadar kendim yaptım. Hatta hastaneye gitmeden öncede mutfağımı toplayıp öyle çıktım sancı çekerken ahahaha geldiğimde temiz olsun dedim geleceğimi düşünmüştüm ama doğuma girdim 🤣 Onun haricinde açıkcası hiçbir yapmadım yapmaya fırsatım olmadı. He bir de arada pilates falan yaptım 😊