Merhaba Arkadaşlar birsey soracağım
Ben normal doğumdan çok korkuyorum ve sanırım sezeryan istemeye doğru gidiyorum bu ara kime bahsetsem bunu bana hep sen zayıfsın sen çok çabuk doğurursun falan diyorlar öyle mi oluyor varmı zayıf olup kolay veya zor doğum yapan