busra-mutluanne1 Benimkide öyleydi ancak detaylıya girdiğimde heralde cok uzun sure ultrasonda kaldım diye ancak ozaman açmıştı.ben 12 haftada fetal dna cinsiyeti ogrenmistima ama eger ogrenmeseydik asla gostermeyecekti demek.her kontrole gidiste saklamak icin yapmadigi sey kalmiyordu hele bi gun yuz ustu dönüp kafasını bacaklar arasına neredeyse aldı hep kapattı artık doktor beni gorunce gel bakalım inatci bebegimize bakalim diyodu 😅