39+1 im Dün sabah 6 dan beri bel kasık sancım vardı ev işlerimi yaptım duş aldım ama geçmedi öğleden sonra doktorumu aradığımda hastaneye çağırdı gittim nstye girdim ve gerçekten de sancım çıktı alttan muayene ettiler bir açıklık olmadığı söylendi şuan sancılarımın sıklığı azaldı ama arada halen geliyor böyle bir durum yaşayan oldu mu sizce doğum ne zaman başlar ?