Merhaba 3 hafta 4 günlük gebelik
Bgn kahverengi akıntı oldj pembe kahve böyle ve kramp cok cok korktım daha öncede kaybım var bu yerleşmemi yoksa başka bişey mi önceki kaybımda daha ileri haftada yerleşme görüşmüştüm 7 8 haftalarda ama bu cık başlangıç ta birden kahve içimde 1 nokta kırmzıı ve pembe şeffaf cok çaresiz kaldım üzüldüm ne yapayım Dr a gidip Progestan mı başlayayım