Eyyldz Kızlar 32+3 de 1900 gramdı bugün 34+3 kontrolüm vardı 2050 gram olmuş doktorum herhangi bir sorun olmadığı normal olduğunu söyledi içime kurt düştü 2 haftada 150 gram alması az gibi geldi sizce nasıl
262223-- Eyyldz normalde haftada 250.300 gram alması lazım açığı son haftalarda kapatır bence bazı bebekler minyon olur boyu kilosu sağlıklı olsun yeter sıkmayın canınızı bizde 27+1 de 1100 dedi doktorum baya iyi dedi bana az geldi annelik işte gözümüze 3 kiloda olsa o hafta zayıf gözükür
Edolili Eyyldz 32+5 de 2300 gr dı oğlum ama bebekten bebeğe genetiğine göre değişiyor yani, benimkine de normal dedi doktor sanada normal demiş, kilo boy için kendinizi strese sokmayın anne yüreği işte en ufak birşeyi büyütüyoruz 🌼
Gkee Eyyldz evet biraz az 32 de benimde seninle ayniydi kilosu 34 te 2800 dü canım doktorun farketmedi galiba bunu az cunku
Tuba3535 Ben de 32 de gittiğimde 1900dü. 35 te 2.900 olmuş. Merak etme simdi bundan sonra fazla almaya başlıcak. Kuzenimin kızı 2.900 le doğmuştu. Benim daha 1 ayım var. Kiloyu cok dert etme doktorun sağlıklı diyorsa problem yok
Eyyldz Gkee doktorum farketmedi değil farketti fakat olabilir bu hafta az kilo almış ama normal olabilir böyle şeyler daha haftası var daha da alır kg endişelenme dedi