Kaderisa KaderKrmazAlva ben aldım bundan henüz kullanmadım 1 ay sonra Allah nasip ederse kullanacağım kurduk denedik ama eşimle çook güzel çok beğendik hatta 2 gün salondan kaldırmadık oturduk sevdik😅🥹
Aybarsmom_ KaderKrmazAlva ben de aldım henüz kullanmadım ama denedim. 1 buçuk yaşındaki yeğenim yattı onun bile uykusunu getirdi 😂 biz sevdik😁
babyandmomyy KaderKrmazAlva benim arkadaşım almıştı kısa süre içinde arıza yaptı doğru düzgün kullanamadı
Minsaa Bende alacaktım bunlardan ama bebeği içine koyunca sallanması azaliyormus falan dediler bı marka vardı fiyatı biraz uçuk onu alacaksan al dediler bende gereksiz masraf olarak görünce vazgeçtim
zmr_enby2 Bende bundan düşünmüştüm ama https://ty.gl/j16h5ajpti geri bunda karar kıldım fakat aklım hala otomatik olanda çevremde kullanan yok bende kendimce araştırdım biraz yüksek sanki Allah korusun bebeğim aniden dönerse düşebilir diye aklıma geldi linkteki anakucağında da olabilir ama o daha alçak birde otomatik olan sanki alanı çok küçük gibi geldi bana hani ili bir iki ay kullanılır gibi bilemedim belkide ben yanlış düşünüyorum 🙄 sizi ne ikna etti neden otomatik düşündünüz?
KaderKrmazAlva zmr_enby2 valla linktekinde ilk kızımda almıştım kolik bebek olunca durmadı sürekli zorlanmak sallanmak istedi onda da sürekli benim sallamam gerekti otomatiği bu yüzden düşünüyorum şimdi en azından kendi kendine sallanır die bilemedim brnde cnm
Zynppp_0999 Bende çok araştırarak aldım otomatiklere aşılırsa çok rahat edersiniz diyorlar. Ama benim ki Elele markasının ana kuçağı daha kullanmaya başlamadık ama çok beğendim. İnşallah bebeğimde memnun kalır 😌
ladyax 6 aydan sonra kullanımı zor oluyor yakınlarım yeni doğurduğu için bende onlardan biliyorum satın almayıp onlardakini kullanacağız bu yüzden
zmr_enby2 KaderKrmazAlva hmm anladım benim ilk olacağı için yaşamadım böyle bişey tabiki önceki bebeğinizde böyle bi sorun yaşadıysanız haklısınız 🙏🏻