Defnesmom_ Kızlar merhaba, dün kızımız olacağını öğrendik. Aklımızda Alya, Doğa, Beren ve Defne ismi var. Çok kararsızız. Sizce hangisi daha güzel ve kulağa hoş geliyor?
Defnesmom_ Amineazra gönlüm en başından beri Alyadan yana ama diğer isimler de hoşuma gidiyor şu sıralar 🩷