H1z2a3 yok hiç her zaman meyveyi dolapta tutuyorum ya :(
Eraysen ıyyy ilgi çekecek bir sey degil asla gördükçe sinir oluyorum. Kilerim eskiden kücük tuvalet denilen yerdi ama borusunu tıkadık silikonla, taşın üstüne de kocaman mdf plaka koyduk. Ordan mı geliypr acaba :( ama hiç kilerde görmedim hep etrafta dolanıyor genellikle mutfakta görüyorum ordan odalara gidiyor sanki. Napıcam :((