Eebb Bedenı neye göre secıcez bel ölçümü dıyorlar ınternette ama basenim var kalça var neye göre deneyımleyen arkadaşlar fıkır verın
tlhmrv Eebb bende kilod bez aldım ama bana onu kullanma normal ped tak dedi hemsire cikartilar sezaryen olacaksan dikiside kapadigi için hava almadığı için onermiyolarmis normal ped aldık sonra