Nazalex evet doğumdan tam 1 hafta sonra aldığın kiloları veriyorsun sorun yok mesele emzirme dönemi. Sütün yeter yetmez emziremezsin mama desteğine ihtiyaç duyarsın moralin bozulur çevre faktörü delirtir yeme ihtiyacı duyarsın tatlı özellikle kan şekerin çok düşer çünkü… Her şey bahaneeee yemeyin sonra veremiyorsunuz kesinlikle doğumdan sonra yemeyin diyetisyenden destek alın durum var ise