sultanireem bekarken kizim olursa züleyha oğlum olursa yusuf koyacam demistim ne hikmetse kaynanm züleyha kayinbabam yusuf.. neyse kizima koyduk ismi ama kizima asla bisey almadilar cok şükür onlara muhtac degiliz ama kendi kizlarinin cocuklarina alip benim kizlarima bisey almamsi insani biraz kiriyor.. simdi de bir oğlum olacak eşimde Yusuf koymak istyor tamam anlyorm ki bende seviyorum yusuf ismini ama böyle tek olmasin istyorm esimde tek olsun mirzayi kimse kullanmaz diyor bende sastim kaldm