Ylmzasu Kızlar ben 39+1 hamileyim bebek 3300 kg. Doktor bir hafta geri dedi. Sizinkiler nasıl bu geri sayılır mı
Tugbacolak Ylmzasu yok canım gayet normal bebegının kılosu ultrasyonlarda yanılma payıda var eksık yada fazla gosterebılıyor ayrıca dedıgım gıvı kılosu gayet guzel mıllet 2 kılo doguruyor bısey olmuyor cok sukur