nuranumut Arkadaşlar iki gündür sabah kalktığımda ishal oluyorum ağrım sızım çok şükür yok , neşen oluyor aceba bilen var mı doktora gitmeli miyim?
Nflsysl4 nuranumut ben suan 37+6 haftaligim nerdeyse 2 haftadir bitmeyen bi ishalim var cok sukur agri yapmiyor.Vücut kendini normal doğuma hazirliyormus bu nedenle ishal oluyormusuz gayet normal birsey yani ✨İciniz rahat olsun🫶🏻
DnzTnr nuranumut bende de 3 4 gündür var sancım vardı bir gece hastanede yattım o sancidan beri ishalim var ağrım sızım yok düzenli olarakta tuvalete cikiyorum ama ishal geçmedi doktoruma söyledim bol sıvı tüket ağrı olmadığı için ilaca gerek görmüyorum dedi. Öyle devam ediyor bakalım nereye kadar gitcek. Bu arada düzeltilmiş sata göre 33+6 haftalık hamileyim.